Thursday, February 28, 2008

Jag funderar pa att gora en blog helt pa svenska. Det gar inte att fortsatta pa det har viset langre.

Just nu hander det mycket i mitt liv; har borjat en Master utbildning i Wine Management & Marketing har pa toscanska landsbygden. Studerar, provar viner och lar mig allt som har med vinets varld att gora. Det kanske verkar lite, men ju mer jag studerar desto mer upptacker jag att det finns att lara.

Denna blog borjade med ett intresse for vin och dess position i samhallet, framforallt i relation till alla Florens gubbar. Ju langre jag kommer desto mer blir den specifik och teknisk. Vill anda halla mig pa en enkel niva och gubbarna kommer alltid att folja i mina fotspar..

Meddelar ny adress for Sveriges Nya Vinblog (inte namnet..) nar denna skapas.

No comments: